Bine ați venit pe site-ul Primăriei Orașului Plopeni

Căutați ceva în mod special? Tastați în caseta de mai jos și aflați informația dorită.

SERVICIUL FINANCIAR-CONTABIL

  • organizeaza, efectueaza, urmareste si controleaza intreaga activitate financiar-contabila;
  • in colaborare cu celelalte compartimente functionale ale Primariei intocmeste bugetul propriu, face rectificarile de buget pe care le supune aprobarii Consiliului local;
  • urmareste executia bugetului local, face propuneri pentru virari de credite, utilizarea fondului de rezerva si contractarea de imprumuturi, intocmeste contul de incheiere a exercitiului bugetar;
  • tine evidenta valorica la zi a intregului patrimoniu din proprietate, coordoneaza activitatea de inventariere periodica prin sondaj si o data pe an, a intregului patrimoniu;
  • organizeaza si raspunde de operatiunile de casa;
  • tine evidenta retinerilor din salariu si a contractelor de garantie;
  • conduce evidenta contabila sintetica si analitica pentru majoritatea activitatilor cuprinse in bugetul de cheltuieli ;
  • coordoneaza si urmareste zilnic efectuarea platilor la unitatile de invatamant, sanatate si cultura din subordine;
  • urmareste si respecta modul de aplicare a prevederilor legale cu privire la controul financiar;
  • pregateste actele necesare pentru acordarea salariilor persoanelor angajate;
  • completeaza fisele fiscale;
  • intocmeste declaratiile nominale lunare cu privire la contributiile de asigurari sociale;
  • intocmeste declaratiile lunare cu privire la fondul de somaj si impozite;
  • stabileste, constata, controleaza si incaseaza impozitele si taxele locale, majorarile de intarziere, penalitatile, amenzile si orice alte venituri ale bugetului local;
  • solutioneaza obiectiile si contestatiile formulate impotriva actelor de control si de impunere avand ca obiect stabilirea impozitelor si taxelor locale si a altor venituri ale bugetului local, precum si executarea creantelor bugetare;
  • tine evidenta contribuabililor persoane fizice si juridice;
  • realizeaza si tine evidenta creantelor bugetare locale;
  • organizeaza si realizeaza incasarea obligatiilor bugetare;
  • tine evidenta contabila a veniturilor realizate din impozite si taxe;
  • intocmeste rapoarte si statistici legate de impozite si taxe locale;
  • tine evidenta facilitatilor fiscale;
  • comunica Oficiului Registrului Comertului Prahova lista persoanelor fizice autorizate.

Tel: 0244.220.132/int 21

Anunţuri şi formulare

Utile/Taxe si impozite locale

pdf

Declaratie scoatere din evidenta

Hits : 20
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie impozit transport 12 tone

Hits : 23
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie impozit transport

Hits : 20
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie impozit pe teren

Hits : 17
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie mijloace de transport

Hits : 26
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie impozit pe cladiri

Hits : 20
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie fiscala impozit cladiri

Hits : 20
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie beneficiar

Hits : 25
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie taxa pe teren

Hits : 22
Date added: 01 01 1970
pdf

Declaratie speciala de impunere

Hits : 26
Date added: 01 01 1970
pdf

Cerere transfer dosar fiscal auto

Hits : 24
Date added: 01 01 1970
pdf

Cerere scutire impozit pe cladiri

Hits : 22
Date added: 01 01 1970
pdf

Cerere restituire compensare impozit

Hits : 23
Date added: 01 01 1970

Noutăți administrative

8 Octombrie 2018

IMG 4332Doresc să vă urez un călduros bun venit pe site-ul Primăriei Oraşului Plopeni. Veţi găsi aici lucruri interesante şi informaţii utile despre Plopeni, despre activitatea administraţiei publice locale şi despre cei pe care dumneavoastră i-aţi ales. Parcurgând această pagină web, vă aştept să ne cunoaşteţi, să ne înţelegeţi şi să ne fiţi alături în demersul nostru de a transforma

...